jacuzzi bad, morgon rock? och mys!

jag och klara sitter i morgonrockar eller säger man kanske kvällsrock på kvällen? bra fråga höhö.. i allafall så kollar vi på allt för min syster och dricker ramlösa mango.. badade nyss i klaras jacuzzi, och de va inte dåligt skönt! Vill ha en sånhade suttit i den jämt, hur underbar är inte tanken när man kommer in och har kankse åkt pulka eller vart ute och fysit och sätter sig i en bubblande jacuzzi. åååh va skönt! jaja nu ska jag sluta prata om hur skönt det hade varit men håll med mig!? alla hade hängt på mitt place om de vart så,, GRYMT :)))) något fel på min blogg grej så kna inte ladda upp bilder vet inte varför, därför de blir så tråkigt när ´jag skriver från datan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0