VERONICA MAGGIO

I fredags var vi på VERONICA MAGGIO Såå sjukt bra tjej, och så sjukt kul kväll. De va verkligen något jag inte ångrar.
I går va jag med linnea, joel och patrick. Vi hade revanch (stavning) på med andra ord, och klart så vinner jag och linnea SÅÅ BRA!
efter denna tragiska händelse som killarna tyckte så satte vi på eva och adam som är as bra film. Vi åkte hem kankse vid kvart över 11 och la oss i sängen för att kolla film, men vi somnade efter ettt tag.
I dag har vi varit på konfirmation i vargön, hur konstig som helst, fattar inte att man väljer en sådan kyrka men men dom får ju åka utomlands därför kanske...!? nej nu ska jag kolla vidare på filmen och snart blire till att käka tårta gott!
bilderna är snodda från dessa blågar eftersom jag inte har någon någon egen kamera:
avslutar detta inlägg med en bild på alla tjejor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0