måndag och sista jobbar veckan!

Hallooo.. har vart hos farmor och jobbade hela förra veckan så har inte vart överdrivet mycket bloggande, är så sjukt trött när jag kommer hem på dagarna.. I går åkte jag och patrick till farmor, blev en 2 timmars bussresa. När vi kom dit åt vi stuvande mackaroner och korv, vi spelade kubb och åkte till farmors kompis greta och badade hundarna, och sen vidare och bade oss själva eller aa bada och bada...
till middag blev de grillat och pommes asss goott! vaknade vid halv 11 och har bara ätit frukost, och lunch fikat på alllt, jordgubbar bullar osv.. har nog gått upp lite i kilo med de är så himla mysigt där! nu är jag hemma och i morgon ska jag göra sista veckan på jobbet sen bär de av till mallorca och ledighet!
pusshej
bild på dom saknade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0