night and day

Tjabba.
I går vare en riktigt slappar dag, låg och lyssnade musik tills ellinro ringer och frågar om vi skulle göra något med folk. Så jag gjorde mig i ordning på 30 min knappt och gick ut till bussen. Ringer dom när jag är på resecentrum så säger dom att bussen inte kommit, Jag åker till onsjö till patrick och sen så går vi till hannes. Ellinor, Anna och julia är ju smått efterbliva och går in till Julia när vi säger att busssen kommer, så dom missar den, där satt jag med hannes och ptraick.Vi snacka allt från att jorden ska explodera till hundar som bits!
Jag och patrick åkte hem kankse vid kvart i 12. Så kollade vi på något programm på tv:n vet inte va de heter. Vaknade vid 11 i morses och har legat i sängen sen dess, vi kolla på eclips och typ halv sov. Nu ligger jag i sängen själv och kollar på night and day sjukt bra film!
i kväll ska jag, Ellinor, Julia och Linnea umgås med godis och film hos linnea.
tråkigt info men ni får stå ut, kankse kommer upp något ikväll får se!
pussshej



BYEBYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0