lördag/söndag

I går skulle jag anna och ellinor hem till mig efter att ha varit hos ellinor, när vi kommer inte till stan så ser vi att bussen åker och vi missar den, går till hemmakväll för att köpa lite godis. Går tillbaka still resecentrum och väntar på bussen i 20 min till. Bussen kommer vi missar hela sverige-sebien matchen.
Men kul hade vi i allafall, när vi kom hem satte vi oss och kolla the last song, dear john för att lipa lite. Dock somnade jag till dear john men men sånt är livet, anna åkte hem och ellinor följde henne till kyrkan så nör jag vakna så va de ingen kvar hemma. Haha tänkte nästan att dom lämnat mig för att jag var så tråkig.
I morses så ställde vi klockan på halv 1o för att hinna ner till a hallen där min underbara pojkvän skulle spela match. Efter matchen gick jag hem, så nu sitter jag här och fryser med BEN & JERRY´S  musik och läxor.. Snart kommer även putte.
Vet att de är mycket text!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0