vänner för alltid?

Förlåt för otroligt dålig uppdatering men aa sånt är livet, vet att de inte gör så mycket ändå!
I dag var jag i allfall på siba med sanna och julia jätte mysigt! Vi köpte kaka och varm oboy vet inte allt vad vi köpte. Kom nyss hem i allafall och med mig hem fick jag med mig två tröjor en kofta och en vanlig grå typ.
Nu är det bara 1 vecka och 4 dagar tills jag, ellinor och julia åker till sälen, kommer bli hur kul som helst!
kommer dock sakna min älsklingsjukt mycket.. men får försöka ta igen tiden innan och efteråt.
Men det är ju långt kvar så aah inget att tämka på nu!
I morgon är de nationella ige, vi ska skriva uppsatts.. 2 timmar och 40 min..
Och i morgon ska jag  även träna första gången på år och dar tror ja i allafall!

i morgon har även jag och patrick vart i hop i 4 hela månader. Tiden går grymt snabbt!!
kan bero på att de har vart dom bästa 4 månaderna som jag någonsin har haft!
du är bäst och jag älskar dig mer än allt annat!


Jaja nu har ni att lösa för en vecka tror ja! hoppas jag inte gjorde er tröttare än ni redan va?
hare hur bra som helst nu för det ska jag ha, ska sätta mig och kolla på tsatsiki vänner för alltid! GRYM film asså!
Haaaaaj haj 
 DAGENS=


this i got me home :


And:




Kommentarer
Postat av: JULLAN

och gissa vilken min nästa rubrik blir?!?!??!?!

HEHEHEHEHEHEHEHEHE

2011-02-09 @ 21:56:09
URL: http://johanplockarliljorihagen.blogg.se/
Postat av: sofia

vart kommer den gråa tjocktröjan ifrån?:)

2011-02-10 @ 17:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0