Sälen

var och kolla handboll förut på mitt lag, Grym match vare så jäkla gott att vi vann också!
halvlek: 18 - 8 till oss.
Slut siffran 27-22
Är snart klar med musiken ska bara låta den ladda över sen är den helt klar!
ska snart sova för ska upp vid 8 i morgon och fixa lite inna familia ivehag kommer och vi drar oss måt kallare ställen Sälen!
Saknar min underbaraste pojkvän så sjukt mycket också, har inte träffat han sen i torsdags och nu ska jag iväg en vecka.. jätte jobbigt! men men tur att man har något som kallat mobiltelefon!
Ska nog göra mig lite smått iordning inför kvällen packa de sista och sen kolla några avsnitt av sex and the city!
pussshaj

jag älskar dig mest i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0