godmorgon alla sömntutor !

klockan är nu 08:58 och de är fredag såå skönt ! Ska ta bussen om en halv timma och är redan klar sååå skönt!
har på mig mina nya bralls från hm och en kavaj. Idag vet jag inte vad som händer eftersom patrick är sjuk så får väll se.. men i morgon äre match vet dock inte om jag kan vara med eftersom jag har ont i min hals igen...
Längtar i allafall till på söndag då jag och ellinor vid denna dit sitter i bilen påväg till sälen grymt kul vecka har vi framför oss eller vad säger ni !?
nej men om jag ska ta och kanske borsta mina gaddar så jag slipper stressa sen när jag ska till bussen. Kommer jag endå få göra jag känner mig själv så bra jså jag vet detta redan innna ;)
aja nu ska jag inte ge er mer trist information. men hare asa braee! Haj haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0